dimarts, 25 de setembre de 2012

Primera entrada


INFORMACIÓ BÀSICA


Hola, sóc la Maria Risques Blasi i tinc 19 anys.Aquest any he començat els estudis d'Educació Primària a la Universitat Ramon Llull, Blanquerna. Paral·lelament també estic estudiant el 2n curs de Belles arts a la Universitat de Barcelona.
Les meves aficions són: pintar, dibuixar, esculpir... Sóc monitora d'un Cau i educo nens de 8 a 11 anys. Especialment m'agrada molt poder ajudar als nens amb problemes, conflictius amb alguna discapacitat...




PRESENTACIÓ DEL MÒDUL:

En aquest bloc trobareu el seguiment de totes aquelles explicacions i coneixements donats a les classes del Mòdul de Processos i Contextos educatius II. Aquest està format per dues matèries, la Comunicació Oral, Escrita i Digital (COED) i la Gestió de la Informació i Tic (GITIC).

L'objectiu de la primera (COED) és que els alumnes arrivin a dominar de manera satisfactòria l'expressió oral, escrita i audiovisual per a una bona comunicació.

La segona mostra la capacitat de gestionar la informació de forma eficaç i pretén ensenyar les estratègies necessàries per millorar les seves capacitats d'aprendre.







2 comentaris:

  1. Hola Maria! Trobo que el teu blog és molt interssant! L'enllaç que has penjat és molt bonic!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt el video que has penjat!
    Un peto :)

    ResponElimina